SKITVÄDER plus SKITSKOLA

Hejsan hoppsan..


Ville inte gå ut ur sängen i morse, detvar så varmt och skönt+ att jag vet att jag inte kommer att få sova brevid älsklings förrens på onsdag och det är skitjobbigt.. Men jag har ju snuttan att prata med. hehe.. Måste fortsätta med arbetet med, det är skönt att det inte är så mkt kvar nu..så att jag kan börja andas.. ska ner till kafeterian sen och köpa äggsmörgos och dricka.. så gott.. haha. :)

Vecka 18: idag.. Hade på mig mina favomjukisbyxor igår och jag kan ej ha dom mer.. Fan vad det spänner när jag har dom på mig.. usch.. Igår sparkade hon med, på tävlingen. :D och det var skönt att känna henne igen, har ju inte känt henne på ett tag.. :P. Annars är allt perfekt.. och jag kan inte klaga på att denna graviditeten är jobbig, inte än så länge.. för jag vet att hur jag än mår, så är det för bebisens skull.. och ut kommer det att komma världens mest älskade bebis, och jag vill att det ska vara den 18 oktober nununu...:D.. Jag satt och fundera innan på vart eller om vattnet går.. Tänk om jag är och handlar någonstans, eller gör något.. Hoppas att jag är hemma när det ska ske. hehe :)

Nu ska jag plugga.. ska försöka uppdatera lite mer..

Kram på er alla :D.. Dennis, Gizmo skriker efter dig.. och vi saknar dig med ska du veta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0