Robert Gustavsson!

Hellu :)


Idag var jag i skolan en sväng.. fast det blev inte så mkt plugga.. men det hinns med. hehe. :) Sen åkte vi hem. Måste vara allergisk mot ngt för mina ögon kliar sönder och är helt röda.. uschammejen. ska göra allergitest så får vi se :P
Jag och älskling har tittat på Robert Gustavssons film Fullpackad.. Va rolig den är, eller han rättare sagt...
Krille ska upp till crossbanan och vara träningsansvarig idag.. men jag ska nog stanna hemma och ta det lugnt.. kan va skönt att vara lite själv i någon timme.. Håller på och tvättar o så med..

Jag saknar mina vänner nere i skåne., vi ska snart komma ner och hälsa på.. Jag behöver er en sväng ju., få se vart vi ska sova. Det blir kanske hotell en helg, det tycker jag att vi är värda.. Det är ju synd att pappsen inte bor kvar ju.. Men det är skönt att han är här hos mig med.. :)


Ska drick lit kaff nu tror jag, funderar på att ringa therese en sväng, vi har ju inte pratat på ett tag.. Hade varit trevligt!!

Ha det så HIMLA bra mina kära läsare.. Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0