Räddningsbåten Victoria

Hejsan.

Sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli nio. Vi ska ut med en räddningsbåt idag.. och åka till en ö och fika. vad mysigt. heehe. tur att det blåser ute och att jag halvt fryser skallen av mig, men skit i det.. den har ju inte gjort ngn nytta tidigare ändå..

Vecka 19+2 idag. Hej o hå.. Sofia kände bebisen röra sig igår.. hehe. Snutt snutt.. magen är STENHÅRD nu, och jag mår skit bra, förutom min magvärk som komer få och då.. Sen har jag så jävla  ont i ryggslutet, typ mellan skinkorna. vete fan vad det kan vara.. Krille babe kommer hem i morgon med.. Saknar honom så mkt.. han saknar lillan med.. i går grejade hon med något i magen, nör jag skulle sova.. Alltså vilken känsla det är att känna sin bebis i  magen.. ibland kan man inte tro att det fins någon där, men jag har ju sett henne busa nu, så jag måste inse att det verkligen är en bebis där inne som härjar. JAG HOPPAS OCH BER TILL GUD ATT BEBISEN ÄR FRISKT OCH VÄLSKAPT!!  Men allt såg ju som sagt bra ut på ultraljudet och hjärtat fungerade som det skulle så vi får hoppas att kickan mår bra,!!!

Sofia ska sova hos mig i natt med. underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0