Jävla skoljobb!!

Hejsan

Är så trött på dessa arbeten vi har i skolan. Det får inte vara ett enda fel. Allt ska vara helt felfritt. Vafan, jag läser inte till advokat på högskolan. jag går omvårdnad på gymnasiet årskurs 2!!! Hela klassen kollapsar snart

Väntar på emma:) Vi ska ner till stan och fika. prata lite. längesen jag träffa henne nu. Och sen lilla elicia. SÅ HIMLA SÖT!! Hon kommer snart


Vecka 17+4 idag. Bebisen börjar ta plats. det är spänt i magen. Ringde barnmorskan i måndags. hade så ont i magen. och det var helt normalt sa hon. Dessa ligament töjer ut sig. och det GÖR ont. Speciellt om jag gör hastiga rörelser. Så jag får ta det lugnt.. ÄTER gör jag med. vågen visar andra siffror nu. jättebra.. slipper jag vara orolig för det. Men jag hoppas att jag inte går upp för mycket nu. 5 dagar kvar tills ultraljud. Efter det ska vi till IKEA och köpa möblerna till bebisen. Vi ska köpa spjälsäng, skötbort, bokhylla och garderob. allt i vitt och samma serie. Möblerna skulle gå på 4500 eller 5500. kommer inte i håg. Och eftersom vi ska kollla upp könet så ska vi försöka handla lite smått så vi har det gjort på IKEA i alla fall. Jag vill ju ha klart allt så fort som möjligt. eftersom jag ska jobba i sommar, så vill jag gärna ta det lite lungt den sista tiden och kunna njuta lite av graviditeten.   Vagnen ska vi eventuellt få en av svärfar och Stina. Väldigt snällt. Vill ha vagnen en månad innan barnet är beräknat. Jag längtar så otroligt mycket. :)
Jag har faktiskt redan handlat lite saker.
En badhanduk på HM. med en nallemössa.
två par byxor från HM Vita ocg beiga
En vit pyamas med en svart katt på fråm maxi :) REA hehe
Två spjälsängslakan vitt IKEA
Handdukstvättlappar plus vanliga små handdukar IKEA
Mjuk borste från COOP
Sen har vi fått jäkligt mycket kläder också. Men jag har rensat ut det mesta, så vi ska behålla det fräschaste...


Nu kommer emma i aalla fall. ska dra nu.

VAD TROR NI ÄTT DET ÄR FÖR KÖN????

Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0