Dålig uppdatering

Hejsan!!

Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge ..
Ihelgen har vi grejat med bilen, Krille har bytt nu.. Till en Audi a4 combi turbo 1,8 -03 :D  GÖR FIN...
Så ingen merc längre..
Bebisrummer har fått möbler uppsatta nu med.. Sen har jag även hittat en barnvagn.. Blev tipsad av Emma och Sara om en jättebra sida för billiga barnvagnar..  www.billigabarnvagnar.se  Jag tänkte lägga ut en bild på barnvagnen som vi ska eställa, men har inte hämtat den än.


Bebismagen växer.. och jag mår jättebra!!!  Nu vill jag bara att det ska bli oktober.. eller att jag får en större mage.. men det kommer nog.. :) Nu ska jag och älskling mysa, för han åker imorgon igen.. Buäää!!!

novas garderob
Novas skötbord
Novas säng
Novas hylla   Fast det är ju inte klart än ¨på länge!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad fint det blev:)

2009-05-24 @ 21:32:18
URL: http://emmajohansson.babyblogg.se
Postat av: sara - michelles mamma <3

jätte fint :D

åå så de vart en vagn därifrån :D :P

2009-05-24 @ 22:13:48
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0