Bebis, kom nu!

Hejsan.

Kom till skolan vart över sju idag. Åkte med krille in. skönt att slippa bussen.
Nationella prov idag. :) :( Det går skit bra!!! Inte. ..

I går fick jag ett telefonsamtal på våran hemtelefon. (Inte ofta den ringer) Och NOELLE presentera sig. Jag blev helt chockad. Hon har kommit hem nu!! Så vi träffades en stund och jag kände inte igen henne först :) Roligt att ses igen.. Är så avundssjuk på att hon vågade sticka till Australien bara så och vara borta 7 månader. Vilket mod. Hehe.. <3<3

Magen växer som sagt. Har fortfarande ont i magen. Herregud när jag la mig på soffan igår kväll och kollade på x-effects. Jag trodde att jag skulle explodera av smärta. (Varför klagar jag nu) Jag hade riktigt ont. Men jag får inte oroa mig. så jag gick upp och gjorde en banana splitt!! Min och Thereses special. :D. Skit gott. Sen gick magvärken över. konstigt nog. Bebisen kanske ville ha glass. Vad jag längtar nu. Tills ultraljudet. Fan va kul det ska bli. Bara man inte hittar något som är fel. Men det gör dom inte för bebis mår bara bra!!  Igår rörde den sig som attan. inte långa stunder med ändå:) Kan det inte bara bli oktober nu då? Eller i alla fall måndag?

Nu ska jag lägga mig på soffan och halvsova i en kvart. sen bär det av till nationella. Önska mig lycka till:)


Kram C

Kommentarer
Postat av: Emma

Första veckorna fram till typ 20-25 hade jag ofta ont i magen och de va jobbigt. Och vissa dagar rörde de sig mycke och andra ingenting alls. De beror ju på hur bebisen ligger:) Men lugn carro allt kommer vara jätte bra och bebisen mår bra annars hade du känt de på dig. Men de är klart man oroar sig. Men är de något så märker man oftast de. Man oroar sig mycke i onödan. Jag vet hur du känner:) Puss

2009-05-07 @ 12:07:18
Postat av: sara - michelles mamma <3

grattis till graviditeten :)Kul att ni ska få en bebis :D

du får hälsa till Krille med från sara, vi skrev på lunar för massa år sen innan :)



Sköt om dig och ta hand om dig och magen :) / sara

2009-05-09 @ 21:44:36
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0