Lämnat zimba :(

Gokväll..


Idag så har jag och älsklingen lämnat zimba, en hund som vi ha passat åt krilles pappa och sambo..
dom har varit i Frankrike.. Vi fick vars två calvin klein parfymer och sen godis. och snuttan fick en jättesöt body :) Jättesnällt.

Vilken himlans varmt väder.. :D


Vecka 24 i morgon :D.. En vecka kvar tills barnmorskebesöket. Jag har inte varit där sen den tolfte mars.. för inskrivningen..så det ska bli spännande.. :D.. Allt är jätteperfekt, fast jag har fortfarande riktigt ont i ryggen.


Föresten har jag nyss kört halkan, så jag ska skriva upp och köra upp snart.. har beställt tid ;D.. skönt, hoppas att jag inte kuggar.. vill verkligen ha körko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0