Hur skall denna dagen sluta?

Hej..
Sitter här 06:48 på mitt sommarlov och kan verkligen inte somna om. Gud vilken grinpelle jag kommer att vara idag. Uschammejen,
Väntar på att emelie och tindra ska vakna så att jag kn gå ner en sväng till dom.. Har nyss käkat fukost med. Gott som fan,

Idag ska vi nog bara ta det lugnt.. vi handlade som sagt igår.. mkt bra..

Fick en bälte av chatrine med som man kan ha när man jobbar eller göra något och det ska tydligen hålla upp magen.provade den igår och den är SKITBEKVÄM.. jag har som sagt fortfarande ont i ryggen. Men detta bälte är enormt skönt..

Men men , vi får se om jag uppdaterar lite senare. Om jag inte har somnat om :D .. jag måste komma på vad vi ska äta idag med.. men det blir la korvstroganoff..


Puss och kram C och Bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0