Hejsan .

Sitter i skolan och saknar freja!!! måste ringa henne, men just nu är det för tidigt.. Hon kanske sover eller jobbar eller är i skolan..

Jag är hungrig.. Men orkar inte dra och äta.. finns inget som är öppet nu heller.. Gaaah

I natt sov jag själv igen, men idag kommer babe hem .. saknar honom..
Han hade drömt om mig och bebisen,. bebisen hade växt upp och hade jätte långt och fint hår, och hon sprang och lekte och helt plötsligt frågade hon krille. Vart är mamma? då hade krille sagt att han inte visste, han hade inte pratat med mig på jätte länge. Jag hade tydligen lämnat honom och inte ville ha någon kontakt med min bebis.. USCH..!!! vad hemskt.. Hoppas verkligen inte att vi lämnar varandra.. OCH definitift vill jag ha kontakt med bebisen om det skulle hända.. Men vi kommer förhoppningsvis alltid att vara vi.. och bebis ska få ett syskon om NÅGRA år :D..

Bebisen grejar i magen. Känns mer och mer för varje dag.. Igår fick jag sådär gör ont i magen.. det är inge roligt alltså.. men det är smällar man får ta.. hehe.. Längtar tills bebis kommer ut så vi får känna lukta och mysa.. :D.. Min faster har kollat på bebiskläder med hon ska vänta lite för det fanns bara sommarkläder typ.. så söt.. Min faster ska bli mormor.. ( hon är mer en mamma än faster)  :D:D och jag älskar dig susanne!!!

Julia fyllde nio år i går med .. Gumman blir bara äldre!!

Puss Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0