FÖRLÅT för

En ännu dålig uppdaterig..

har precis duschat och rakat mina ben och lyckades skära mig på bägge benen.. Jag är så bra..
lyssnar lite på MTV och kollar datorn.. min bebiskatt ligger brevid mig och syssar så gott..
vilken underbar vecka det har varit än så länge.. ojojoj.. härligt och varmt.. hoppas att det håller i sig till helgen ialla fall.. Älsklingen jobbar hemma nu, så han kommer hem varje dag. så skönt.. ska möta emelie tio över trevid bussen med.. vi ska in och storhandla tillsammans.. Måste fylla på frysen lite.. det är skönt när den är full, så att han har mat hemma.. vi har inte storhandlat sen vi flyttade till huset.. utan vi ha handlat litegrann då och då, så det ska bli skönt med lite frächa varor hemma.. :D. Sen ska vi hämta zimba.. vi är hundvakt tills på söndag.. svärfar och stina är i frankrike. Zimba började pissa blod i går.. så han ska till veterinären i dag.. Hoppas att det är lungt.. det jan vara en vanlig uvi eller något..


Vecka 23+ 3 idag.. veckorna går och lillan sparkar som attans.. Pappakrille känner även sparkarna nu.. små buffrar sådär.. Magen växer med.. har blivit större på så kort tid.. Jag äter görbra fortfarande.. Svärmor var här innan och masserade min rygg.. har fått så himla ont.. så jag hoppas att det går över en liten sväng.. Måste ha legat konstigt.. Det var muskelspänningar som jag hade. Jag vill att det ska bli oktober snart..

Börjar jobba på måndag med.. går på mitt schema med 7.30 till 14.00. så det är ganska lugnt :D.


Ha det kanonbra idag.. Puss och Kram Carro och Bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0