Vamrt varmt..

Hejsan hoppsan.

Vilken himla värme det är. är ledig idag så jag har varit hos emelie och sen umgåts med michelle en liten stund. Hoppade in i duschen men inte fan hjälper det..

Det är verkligen jobbigt att vara gravid i denna värmen. tur att jag inte är så stor än. Lider med dem som ska ha nu under sommaren, fast roligt ändå :D.. stackare för att gå med stora magar.
Vecka 24+3 idag. bebisen har inte sparkat på ett par dagar, men idag så har hon hälsat.. så skönt.. fick lite småpanik när jag inte kände den.. Usch.. Men nu vet jag att den lever i alla fall :D. längtar så mkt..
Jag har öppnat ett sånt här e legitimation nu så att jag kan planera min föräldraledighet, men jag fattar inte.. hjälper barnmorskan en eller ska man sköta detta själv, för vad det känns som nu så kommer jag inte att få någon ersättning, jag FÖRSTÅR INGET!! hehe. . Men det löser sig.. ska dit på måndag..

Nej nu ska vi in till maxi, måste köpa nya flipflop, mina har gått sönder :(..


Kram Carro och bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0