Barnmorskan idag

Hejsan.

Klockan åtta var vi i kristinehamn hos barnmorskan.. :D ÄNTLIGEN.
Mitt järnvärde var lågt 108 låg det på så jag ska börja äta järnisar..
Sen har jag bara gått upp sju hg.. :/.. Men mer ska det bli hoppas jag,
Hjärtljuden låg på 148 så det var bra också..
SF måttet var 24.. och nu sparkade den.. den har inte rört sig på ett tag igen.. Men nu har jag hört hjärtat så det lugnar mig lite.
Mina fötter börjar bli svullna nu, speciellt när jag jobbar. det gör så jävla ont i högerfoten.. men det går bra.. Och nu ser man när hon sparkar. magen hoppar till.. hihi.. Krille och emelie har sett det..

Krille ska till Kalmar veckan och jobba,så nu får man sova själv.. :/. men nästa vecka börjar han sin semester..


Kommentera lite.. Känner mig så ensam ju..

Börjar jobba 4 idag.. Måste få lite i magen innan jag börjar. så vi hörs av.- Ha de så bra därute..

Pusss C och bebis

Kommentarer
Postat av: ida olofsson

Var rädd om dej nu gumman :) kul att allt går bra för dig !

2009-07-08 @ 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0