Ledig idag :)

Hej Hej :)

Idag är jag ledig från praktiken :) Har varit där i snart en vecka.. kul som fan allså :)
Fick ta venprover och stick i fingret, gett insulin och blodtryck, puls temp mm.. har fan jobbat riktigt bra .. fått lägga om sår med :)...

Idag ska jag hem till krille.. har sovit hos faster i natt:) Victor kom hem igår med :).. JOhanna o jullis  sjuka:(..


Ska verkligen skärpa mig med skolan nu:) ..


KyssHAJ

Uppdatering.

Nyss ätit. ngn gryta som min faster hade lagat ihop :P .Jag ska snart hem till pappa och fixa mig lite.. krillobert o hans vänner kommer snart och hämtar mig,.,


Ställde mig på vågen igår och mina köra läsare. jag har gått upp ett kg sen under jul.. ÖVERLYCKLIG.. trode jag skulle gå uppalla kilon jag har rasat ;)..


Hemfärd!!! Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0