...

Baksmällan är alltid värst..

Igår var jag riktigt sugen på att festa,, och lyckades, fast inte som jag ville.

Hamnade i kristinehamn. Jag, Krille och Freddie.. Freddie skulle snacka med daggen..
Iaf,  så ringde jag AMANDAJÄVEL ;) och hon ville att vi skulle åka till Glenn och Emmy. Så vi åkte dit..
Carrolilla blev bjuden på öl och grejer och Carro tackade och bockade .. vilket jag inte skulle gjort.
i vilket fall som helst så hamnade jag på ankaret. Det var skoj, det lilla jag minns. Minns i alla fall att jag fick en drink av amanda och FYFAN vad den inte var god. smakade ananas :P   Sen på hemresan hade jag visst tjatat hål i huvudet på freddy, så jag fick ringa och säga förlåt dagen efter. Haha typiskt:P  Krille han bara skratta åt mig. :( kom hem och kräktes och grejer, det är inte likt mig .. :(.. Men nu mås det lite bättre..


Har varit i skåne :) det var helt okej.

Ha det så bra!!! och Freja, jag ska faktiskt försöka skriva lite mer :)

ÄLSKARDE KRISTOFFER, Tack för att du är min <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0