Dagen innan min födelsedag :)

Hejsan. :) idag är de då lördag o i morgon fyller jag år :) 19år gammal :)

Idag är jag sur. jag e gör irriterdad :@.
Varför vet jag inte :S. men det löser väl säkert sig.. Hoppas baraatt jag får en bra dag i smorgon :D.


Igår förlängde jag Michelles hår, det blev Sketans snyggt :) kan nog tänkamig att bli frisör om ett par yjugo år.. nejdå, jag vill allt jobba med mina så kära gamlingar.. De ska ha de bästa. Förutom jag.. haha  . nej skämt och sido.. nu ska jag åka hem. är hos krilles bästa farmor och farfar.. Älskar verkligen dom.. Helt underbara. <3 



Jag saknar dig vännen, det känns så tråkigt att inte få vara din vänlängre, elle ja. vi är vänner fast vi har inte den kontakten.. ALLA bråk ska alltid handlaom killar.. dag ut och Dag in. :O. inte för att jag tror att du läser detta,. men det skulle ha varit kul och snackat ngn dag. det var ju ändå ett par år sen som vi pratde sist. 2 år sen eller ?? Hoppas att du har haft det bra där du har varit..




Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0