Mamma på riktigt :)

Jag ska bli mamma, på riktigt. Jag är med barn, verkligen. Och det ska bli så roligt.
Jag är ffr chockad med så glad samtidigt. Ska till barnmorskan i morgon :) vi ska prata om hälsa och sånt.
Jag går in i vecka 6 på fredag enligt banmorskan. Så 5+4 är jag idag. hehe. Jag längtar riktigt jävla idiotmkt.



Min älskling började gråta så glad han blev. min älsklin ska bli pappa. så underbart.


Just nu mår jag superbra!!! fast har ont i mina bröst och *mensvärk* aktigt ont i magen typ. Börjar bli tröttare än vanligt fast inte så stor skillnad. hehe. Men men :)


Nu ska jag återgå till mina kära klasskompisar. Ha de så bra Kram på er mina trogna kära läsare!!, Ni är inte så många, men ändå :) hehe.

19 år och mamma :) UNDERBART. jag älskar redan dig!

Kommentarer
Postat av: Freja

jag lovar att du kommer bli världens bästa mamma!! <3

2009-02-22 @ 15:13:23
URL: http://frejaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0