Hejsan, Hoppsan Fallerrallereaa

Hej.

Idag ska jag jobba igen.   Jobbat ganskamkt nu ett tag. det e skit bra det :)

i går köpte jag postafen, mot illamående och det hjälper faktiskt. så jag kan äta nu igen :) hehe. SkitBra:)

Ska gå ner till ica och köpa cigg. måste ge mig nu med rökningen för vårat barns skull. får ångest varje gång ngn ser mig röka som vet att jag ska ha barn.
I morgon kommer älsklingen hem. vi ska till örebro och handla lite. kolla på ikea och sånt :) kanske ska köpa en ny väska och ett par skor.Tennisskor .  :) Vi får se.

Annars mår jag bra. Kollade nyss på andra avenyn. missade det igår när jag jobba :P .

JAG VILL ATT DET SKA BLI OKTOBER. fan vad segt tiden går.

jag drömde tillochmed i natt att jag skulle få en flicka på sju kg och 60 cm lång. En stor bebis det. jävlar vad ont det skulle göra. hehe. och sen har jag visst börjat prata som fan i sömnen. . ojojojoj. 

nej jag ska nog ta och sova lite nu.. ska gå ner till ica snart också . men det hinns. 


Ha de bra    Kram C and´the familj :) 

Kommentarer
Postat av: klumpidunsen :P

jaa man kan säga att du pratar i sömnen hahah " ge mej din hand, här är min hand, men ge mej din hand, men här, (klämer till handen) just ja du jobbar inte" haha de var lite roligt faktiskt hehe :p älskar dej gummsan <3

2009-02-25 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0