Grattis Emelie och Robin

Till eran flicka Felicia. Hoppas att det går bra för er.. Jättesöt är hon.

För mig har det inte kommit ngn bebis ialla fall, fast det är ju nio veckor kvar. LÅNG VÄNTAN.
Jag vill verkligen börja greja i bebisrummet, men jag vill ändå inte för jag vill ha något att göra framöver. Min lilla mage växer hoppas jag. lillbebisen rör sig för fullt där inne och jag hoppas att kurvan börjar gå uppåt nu så att jag inte behöver åka och kolla ifall bebisen inte får ngn näring. ska till banmmorskan om en vecka..

Krille har börjat jobba nu efter sin semester. Han kommer snart hem. Måste laga skinksnitzlar idag. blev så sugen på det igår. hehe..


Kram C och bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0