Vill ha min bebis nu!!!

Hej o hå.

idag var jag i skolan. fast jag mår inte så bra så jag och dennis åkte hem, så vi satt på en film Rocky och somna i soffan :) GÖTT

Emma och lilla Elicia var och hälsade på i skolan idag. Jätte roligt. Och världens finaste barn har hon med. GRATTIS än en gång :)

Krille åkte iväg och jobba idag med. Jag och dennis saknar honom. Jävligt mkt.

JAg vill verkligen ha min bebis nu, fast först vill jag ha en stor mage, så jag verkligen fattar att jag är gravid. Det bubblar i magen ibland,. tydligen är det bebisen som rör sig, har jag läst. VA ROLIGT :) vill att den ska sparka mig. hehe.

Frejsingen min ringde mig idag. SAKNAR DIG SÅ MKT. Gråter du gråter jag.. that´s life... Du betyder allt, min bästaste bästa vän!!! I love U !


Godnatt, nu ska dennis in på bdb och glo brudar, väldigt omoget! hahaha :) <3


Kommentarer
Postat av: Freja

Och jag saknar dig.. det finns ingen annan som du.. Älskar dig hjärtat <3

2009-04-21 @ 22:44:12
URL: http://frejaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0