Välkommen älskade krille pille :)

Idag kom krille bebe hem. Har varit sjuk i dag med. inte roligt att vakna med riktigt täppt näsa och jätte hängig.
Dennis är ffr kvar här.. han trivs säger han och det är ju bra :)
Emelie har varit häroch hälsat på i dag med. Men snutt Tindra.

köpte gravtest i dag.. Och konstigt nog visade de............. Positivt :D. Konstigt för jag har intalat mig själv att jag inte är gravid. Jag mår alldeles perfekt. Förutom vissa dagar kan jag känna att det trycker och kan bubba till. Och sen säger många att jag har fått min lilla mage att växa. men jag SER JU INGET!!! Och om jag nu skulle vara gravid, så mår inte min bebis bra. Kan det ha med att göra att jag har fått missfall titidage med krille eller har jag ngn slags graviditetsdeprission? Måste snart ringa min barnmorska Siw och kolla så detta beteende är normalt.
Fick även reda på att min mamma drack öl när hon väntade mig. Hon tyckte att jag skulle dricka ett glas rödvin varje kväll. Trodde jag skulle strypa henne geom telefonen.

Snart kommer det även några som ska kolla på krilles crosscykel. han ska sälja sin suzuki 450 4takt. hoppas att dom köper den, för då ska vi till IKEA i morgon. Ska ändå dit och hämta ut min mobil och då blire ÖREBRO.. Jag gillert!!

Haja, men nu ska jag fortsätta att kolla på gamla auditions på idol 2005.. Ganska roligt faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0