Skoldag o fy fan!!

Tja!!

Idag tog vi bilen in till Kristinehamn. Sovmorgon till 9.45 . Skönt. Fixade mig i dag med för sörsta gången på ASlänge. Lärarna frågade om jag hade klippt mig och färgat håret. jag bara nej, jag har fixat det. hahahaha.
Fick betyg på min fallbeskrivning idag med. inte det bästa men G+ i alla fall:) Nöjd ändå . Hehe. Åt på Mc donalds i dag med. Äcklig fisk i skolan. Usch.

Nu är jag hemma iaf. Ska kolla på ngn film som Dennis har valt. se om det är någon duglig film.
O i morgon kommer Älskling hem. Dra förbi helvete vad jag saknar honom nu. Han hade inte sovit så bra i natt sa han, för han låg och tänkte på mig ocg våran älskling i magen i natt. Han är rädd att jag ska lämna honom. Men ånej. jag känner detsamma. att han ska lämna oss alltå.

Gravid : Vecka 15+ 4 dagar i dag . Känner fortfarande inget. jag känner mig inte gravid förutom att jag är trött. trycker lite i magen och när jag känner på magen så är jag typ hård . Det är spänt. Har typ inte ont i brösten längre. Men jag har sett att mina URSÄKTA nu, men bröstvårtor har blivit lite mörkare.. Ska det vara så? Det är typ ingen som svara på mna frågor. men jag ställer dom iaf i fall att någon är snäll och gör det. Hehe. Vi får se hur det blir med allt. Hoppas bara att min  bebis mår bra. Läste en mammatidning igår och där hade det varit en mamma som hade gått på sitt första ultraljud och de hittade ingea hjärtljud. Tänk om det händer mig. Fast när jag var inne på sjukhuset och kollade min mage så sa hon att det fanns hjärtljud. Men jag hoppas verkligen att det mår bra och att jag får en bebis med tio fingrar och tår. Spelar ingen roll vad det är för kön .

Appropå kön så har vi lite namnförslag nu
Pojknamn:
Milo
Elias
Theo
Kevin
Flicknamn:
Nova
Melanie
Thea
Melina

Ha det så bra.- Kram C     Freja, fattar du inte att jag saknar dig ungjävel. <3<3 :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är jätte vanligt att brsötvårtorna blir så. Sen när bäbis har kommit kommer dom bli världens bomber och bröstvårtorna skit stora :p Va inte orolig för bäbisen. Att de trycker är ju att bebisen växer och snart känner du hur de sparkar och knör:D

2009-04-23 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0