Skolan!

Hejsan.


Sitter i skolan och glor. Har gjort klart arbetet med fallolyckor som vi ska redovisa kkvart över tolv i dag. Jag, Ida, Sophia och Johnnie. Det kommer att gå skitbra :) haha
Sofia sov hos mig i natt och hon ska med mig hem idag med. hihi. Andra avenyn i kväll och massvis med popcorn :) Yyeah
I morgon kommer ÄLSKLING hem. hatar att han jobbar så somhan gör. Men snart ska han börja i Skara och då kommer han hem varje dag. Sanar hans mjuka läppar. Min min min. ...Ja jag vet jag skryter om han, men han är ju för fan bäst och ingen gör mig lyckligare än han, förutom mitt underbara lilla liv jag har i magen. Vi ska bli en familj, SÅ UNDERBART!

Vecka 16+3 i dag. JAG ÄR MED BARN! Jag har känt bebisen i går och förrigår. idag har jag inte känt något än. Men vilken underbar känsla. Det känns verkligen som något bubblar, men ändå så mycket mer. Magen är stenhård. och det har gått fort för nu ser jag att jag är med barn. jag har en bebismage och det är jätteskönt! Sofia kände på min mage igår strack under naveln. Och det var precis som en hård kant. Livmodern slutan antagligen där...

13 dagar kvar tills ultraljud. hihi. Längtar.. .

Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0