Sjuk igen!

Hejsan.!

Har ej uppdaterat min blogg på ett par veckor! SORRY!

Är sjuk och har varut det i en vecka. Hostar och har ont i halsen. Det är inte roligt!
Krille kommer hem i dag med. :) vad underbart. en dag kvar nu i skolan, sen har vi lov  :D så underbart!
Påskmat i skolan med. Hej å hå vad det lyxas till i skolan ibland:D.

Jag är riktigt orolig och har fått sån ångest nu! jag håller på att sluta röka, köper blend med 0,2 nikotin i. Alltså de svagaste ciggen. Och de tog slut igår. så jag fick röka vanliga LEVEL! jag har mega ångest. vill verkligen inte skada mitt barn, jag försöker ju att sluta!!! Sen blev jag skrämd i går med att en kattlåda kan vara farligt för bebisen i magen. eftersom kisset innehåller amoniak? ska jag lyssna på det? Fast jag måste ta bort katterna innan jag får barnet, de kanske kväver H'N.

Vecka 13+4 idag :D. det går allt framåt. Och jag kan äta och dricka kaffe. Har även fått nåja nu. clementiner :D underbart gott..
Köpte lite bebiskläder i söndags. kan ju inte låta bli. Två par byxor. Ett par vita och ett par beigevita. helt naturliga. På Hm. och sen köpte jag ett badlakan på Hm med. med en nalle på:) Jag läntar så mycket tills lillen tittar ut.

Min klasskompis har fått barn med. Hon fick sin Elicia ca: 05,30 DEN 7/4. grattis grattis :) hoppas att det går bra för henne och honom. :D

Ska köra med bilskolan i dag med. Och sen ska jag på vårmarken och sen ska jag eventuellt hem till svärfar och stina.
Älsklingen ska ju köra cross i helgen så det ska fixas med det:)

Nu måste jag sluta!    Tack Noelle för att du läser min blogg <3<3 


KRAM C

Kommentarer
Postat av: Sara

Hey, jag läser med ;D

2009-04-08 @ 16:36:45
URL: http://sawra90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0