Pisssöndag

Hejsan!!

Pappa ska komma hit i dag och laga stuvade makaroner. äckligt vad gott det är. blev skit sugen på det i morse:)
sitter här och kollar på Bert. Krille han sitter och skrattar. Han är för rolig. Bert alltså.
Idag ska vi annars inte göra ett skit. städa lite och mysa kanske. Fast krille skulle visst kränga lite däck i dag, men jag och pappa ska ut och övningssköra lite.

Vecka 16+1 idag. Bebismagen har tittat fram nu. ÄNTLIGEN. och det trycker som fan i ljumskarna, det gör så ont att jag inte kan stå på den sidan det gör ont. men det går över ganska snabbt. Livmodern växer för att min lillplutt ska få plats. Det börjar gå bättre nu med maten. jag har stannat på vågen i allafall. Jag har inte gått ner mer nu. skönt så skönt. 2 veckor kvar tills jag får se min bebis. LÄNGTAR och tiden står stilla!! Var på IKEA i fredags. Vi har bestämt oss för ett annat sett nu. allt i vitt. fast vi ska åka dit samma dag som vi har varit på ultraljudet och handla de, vi vet ju vad det ska bli för kön då! <3<3<3<3<3

Har fått reda på att massor av folk jag känner ska ha barn. Vad roligt :) I min ålder med.


Nu ska jag mysa med ÄLSKLING. Han åker i morgon. :( Fast han kommer hem en dag tidigare.. På onsdag. Uj vad jag kommer att sakna honom. Uschamejjen.!!   

Ha de så bra :) Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0