Påsklov

Hejsan.

Fösta dagen på påsklovet.. skönt att vara ledig ett tag. Det är mkt nu i skolan så att säga.
Krille älsklingen är hemma och är sjuk. stackarn.. o det är jag som har smittat han.. Mohahaha :) skadeglädje. Nej usch.

Har ont i magen. denna livmoder jag har i magen växer för att mitt underbara barn ska få plats. och det känns!! Med det är det värt!! Allt åt bebis, vår befriare!!

I veckan ska jag och krille börja plocka lite i bebisrummet. ska måla om och greja, fast inte måla förens vi har sett vad det är för bebis.
Kollade även på statistiken. den såg väldigt lovande ut. Kul att ni läser.. jag som känner mig så ensam på denna blogg. Vet inte alls hur det fungerar. vill ha hjälp och snygga till den. och lägga in vännerlänkar lixom.!!

Nu ska jag spela.

Kram C     Och bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0