Nationella prov

Tja!!

Har precis haft natinolla prov i elgelska. gick bra tror jag. om jag fattade det hela rätt. haha .
sofia sov hos mig i natt igen. så mys så. Och krille pille med. Har har dretans ont i huvudet i flera dagar i sträck nu. Förstår inte. Krille tror att jag har mimgrän. har aldrig haft det tidigare.
Idag ska vi nog gå och kolla majbrasan nere vid göta holme. hehe. sen ska vi mysa. jag är på mys humör i dag.

Vecka 16+5 idag. Allt känns bra. känner inte så mycket nu. Men men. Igår när jag låg på rygg och skulle nysa, högg det tag i magen så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. hehe. Snart ULTRALJUD med. jag vill att det ska vara måndag den 11 maj nNUNUNNU.. vill säga hej till min älskade bebis


Nu blir det plugg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0