Misslyckad Kalops :(

Hej svejs.

Idag har jag varit i Kristinehamn och hälsat på min mormor och faster:D gick ut och gick med mormor, Hon har opererat bort bägge benen nu :( Så vi tog en fika på kafeet ute vid Marieberg.. Det var jätte trevligt.

Sen åkte vi till två bilaffärer. Krille ska ju byta bil eftersom vi ska ha en kombi för bebisen och det. Så denna gången kollade vi på volvo. Provade en med och den gick faktiskt rätt bra. Turbo o grejs :) '
Sen åkte vi och köpte glass och sen hem. Hälsade på emelie och tindra en sväng.. Tindra 2 år pussade på min mage. Emelie som då är mamman ska ha barn den 15 augusti, har ju väldigt mycket större mage än mig. är avunssjuk. Kände hennes bebis sparka med. Sket häftgt.. längtar tills min gör det.
Sen åkte vi hem, jag blev riktigt sugen på kalops och lagade det. Det luktade skitgott i hela köket. och allt såg bra ut. men då var ju inte köttet klart. så¨jag fick äta ris och såsen, med knäckebröd.. men det gick det med.

Vecka 14+5 idag. magen har växt. fått en liten bula på magen. :) Stenhård är den med, men det är ju livmodern som man känner. Längtar verkligen tills ultraljudet. så jhag får se på mitt underverk.!! och krilles. . Jag glömmer han lite i bland. Ska snart åka och kolla barnvagn. vill ha allt färdigt så fort som möjligt. jag ska ju jobba i sommar och sen vill jag hinna vila och ta igen mig innan bebisen kommer. och sen finns det ju en risk att föda för tidigt.

Nu ska jag kolla TV :) o i morgon ska vi till Mariestad och hälsa på lilla Elvira och Mona, samt gubben hennes :) Saknat dig så Mona. Sen ska vi hjälpa Svärfar med att bygga en altan.
Saknar min pappa!

Kram C


Kommentarer
Postat av: mona

<3 Det var så trevligt att ni kom! <3

2009-04-18 @ 12:12:49
Postat av: Anonym

Hej. Ja de är klart. På ett sätt är de ju enkare med ersättningen men på ett annat sätt inte. Med amingen har man ju alltid maten med sig. Och man känner verkligen hur stolt man bli när man ammat sitt barn och gjort de mätt och belåten. Vilket jag inte lyckas med allt för länge. Hade jag kunnat hade jag ju ammat. Men går de inte så går de ju inte. Tack så mycket:) vad roligt att du tycker de. Och desamma. Fast du bloggar dåligt ibland:p Och du förresten, gör inge mer grav test för ja lovar att du är gravid;) haha. Kram

2009-04-18 @ 22:04:17
URL: http://emmajohansson.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0