Måndag hela dagen :)

Sitter hos emelie tindra och robin :). väntar på att krille skall komma tillbaka från ica med en risifrutti.. GOTT!!
har inte ätit något i dag och är jätte hungrig!

I morse fick jag ringa sjukvårdsrådgivningen. Det har börjat trycka på magen vilken gör ont när jag tillexempel böjer mig eller hostar. det tar i och jag var lite orolig i natt om det skulle vara något fel med barnet. men det var vanlig magkatarr sa sjuksköterskan Gunnel. Hm, säger inge mer!!  trevlig var hon i alla fall :)

I går var vi hos min svärfar och hans sambo. Åkte och kollade lite. var blandannat på kiinnekulle och där ARNfilmen spelades in. faktiskt jäkligt fint. hehe.
Stina tycker att min mage har växt.. underbart att höra.

Nu kom min mat.


Kram C

Freja, du är så jävla bäst!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0