Dennis..

Hejsan hoppsan!!!

Om två timmar ska jag och älskling köra och hämta en kompis från skåne.. :D Dennis.. Det ska bli jätte roligt att han kommer och hälsar på ..
Pappa åkte ner till skåne igår med.. :D

I dag har jag bara gjort INTE ETT SKIT.. väntar på att klockan ska bli 14.00. Krille är uppe vid crossbanan och arbetar. Han är så duktig.. Och när vi kommer hem ska vi grilla.. Det gjode vi igår med. fast det var hos svärfar och Stina. Och så åt vi jordgubbar.. mmm. ska nog köpa ngra idag med. underbart gott.. :)

Vecka 15 idag. jag ska tydligen ha fått en liten bula på magen, men jag ser inget :( är det normalt?
Och jag känner mig verkligen inte gravid, förutom mensvärk och att det trycker därnere. men inget mer. ska man inte känna hur mkt som helst ? Jag fattar inget, ändå har jag sett bebisen när jag var i vecka 8. men då var den så liten så. en prick bara. haha. den växer fort. funderar seriöst på att köpa mitt 6 gravtest och kolla en gång till, jag och alla andra kanske har sett i syne. men då får jag göra det i smyg för krille blir vansinnig om jag köper ett till. Haha .

Skola på måndag med. Usch och bläää!!! ÄR SÅ SKOLTRÖTT. Skönt och vara mammaledig i ett år. men jag behöver göra min utbildning med. har ju bara ett år kvar.. och det går fort som fan.

Nu ska jag spela lite sims. Haha har fastnat för det igen..

Ha de så bra mina vänner och läsare.!!! Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0