Carro :)

Mitt namn det, för de som inte vet..

DENNIS SITTER VERKLIGEN och stressar upp mig, vi ska baka kanelbullar, men jag tänkte skriva ett litet inlägg innan vi börjar. Se om det blir gott :P

Jag måste in och duscha med, men jag vet inte om jag orkar det riktigt, jag har blivit riktigt lat på sistone. hehe. Inge bra. Fast jag har diskat och tvättat och lagat mat i dag., Måste ju göra det nu när jag är barnvakt åt lille dennis här..
Dennis frågade mig nyss en väldigt bra fråga

- VArför gör dom pringlesrören så små så att han inte kan stoppa ner handen för att ta chips.?
- Inte fan vet jag!
Lite rolig


Idag har även Emelie varit här ett tag. drack lite kaffe och snacka barn. Ringde min faster och sa att jag skulle köpa ett till gravtest, och då sa hon att jag skulle köpa två så jag kunde ha ett nästa månad med. Hahahaha. Hon tycker nog at jag är lite löjlig.

Lika bra att ta denna bullbaket i nävem och börja, så jag kan kolla mitt kära program sen. Andra avenyn. ÄLSKART!!!
 

Ha de så bra därute..  
En fråga... KAN NÅGON VARA SÅ SNÄLL OCH HJÄLPA MIG ATT GÖRA MIN BLOGGSIDA LITE SNYGGARE? ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0