Vila i Frid Min Vän!

                                                                                 Rickard Carlsson 1989-2008

I Lördags dog en av mina vänner. Han tog livet av sig. Den stora frågan VARFÖR ????

Michelle ringde mig igår och grät och sa att Rele är död!!
Va Han är inte död.. Jag kan inte förstå det. jag kan inte fatta att han e borta.. när jag träffade honom sist, kramade vi om varandra och han såg så jävla glad ut. Inte fan trodde jag att detta skulle gå utför.
Tänker på alla som stod honom så nära, som umgicks med honom varje dag. Men för mig var han en kompis med. Vi hade så jävla roligt i hop, och ingen kan bli som han var. Han var UNIK. i allt.. Jag hoppas verkligen att han har det bättre nu. Att han mår bra. han sitter där uppe med crisse och dricker lite öl och kollar ner på oss och skrattar när vi gör misstag. 
Du betyder så mycket för oss, även i fall inte alla har visat det.   Du är älskad av alla!!! och vi saknar dig så fruktansvärt mycket.. Vem ska nu cykla och stegra på gatorna ? Det var ju Rele, du är underbar!!! vi syns snart..



Annars är allt bra.. vi har flyttat till huset nu och har det jätte bra!! Älsklingen ska nog köpa en ny Crosscykel nu!  Ska ner till Skåne snart och gå på begravning.. eller minnesstund. Usch..
Var på statt i lördags och hade det skit kul!. Tack michelle för att du inte ringde och berättade de för mig då!!!



Hej då !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0