BÄBIS <3<3

Emma ska ha bebis.. och jag kommer att ta den :D.. nej det ska jag inte.. men jag ska busa med den:) och det ska bli riktigt roligt.. LÄNGTAR.. <3<3


Igår började vi måla om i garaget.. Vitt.. det var roligt. ÄLSKAR ATT MÅLA..

slutar skolan klockan 16.15 :( men men . har körkortsteori ida med..

Annars känns det bättre med allt som har hänt. var lite ledsen igår igen men det får man vara..


Är så trött på allt jävla skitsnack hela tiden. Det är INTE mitt fel.. Jag kan inte hjälpa det. .. Fattar ni..
Har gjort allt som står i min makt för att mina vänner ska ha de bra

Men det e ju tur att jag har emma <3 Och bebisen.

nu ska jag dra in på lektion. Ha de bra.. skriver nog mer i kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0